کارکنان و اعضای کانون گیلان«شکوه شکفتن» را جشن می گیرند

هم‌زمان با راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «شکوه شکفتن» در سراسر استان گیلان برپا می‌شود.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، هم‌زمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر، کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون با برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی با عنوان«شکوه‌شکفتن» پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شرکت کننده در راه‌پیمایی پرشور ۲۲ بهمن خواهندبود.

برهمین اساس ترسیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی برگونه‌های کودکان و نوجوانان، برپایی کارگاه آموزش کاردستی و هم‌چنین برگزاری کارگاه ادبی، ازجمله برنامه‌های مربیان و اعضای کانون در این روز به شمارمی‌رود.

فضاسازی مناسب غرفه‌های کانون و هم‌چنین ارایه‌ی کتاب‌ با موضوع انقلاب اسلامی ازدیگر فعالیت‌های مربیان است و درهمین حال مخاطبان با روند شکل‌گیری این انقلاب مردمی درسایه رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بیش از پیش آشنا می شوند.

براساس این گزارش همراهی کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری با ملت مسلمان ایران اسلامی در مسیر راهپیمایی بیست ودوم بهمن از دیگر برنامه‌ها است و دراین میان مربیان و اعضای کودک و نوجوان این مجموعه فرهنگی ضمن سردادن شعارهایی در تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر، بیزاری خود را از مستکبران عالم اعلام می‌کنند.

گفتنی است، ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون درمرکز استان نیز با همین عنوان در پیاده راه فرهنگی شهر رشت پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهدبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =