ایستگاه انقلاب " کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

هنرمندان کانون پرورش فکری با برپایی ایستگاه انقلاب در مسیر راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب لحظه‌های شادی را برای کودکان و نوجوانان زاهدانی خلق کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، همکاران کانون با برپایی ایستگاه انقلاب، ویژه برنامه‌های گوناگونی برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.
در این ویژه برنامه، که همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری حوزه‌ی زاهدان در آن حضور داشتند، ساعتی پیش از آغاز راهپیمایی، مربیان در نخستین گام با طراحی پرچم مقدس ایران بر چهره‌ی رهگذران، لبخند را بر لبان کودکان و نوجوانان نشاندند.
اجرای میان پرده‌های شاد برای خانواده‌ها بخش دیگری از ویژه برنامه‌های کانون بود که توسط همکاران اجرا و با استقبال مخاطبان رو به رو شد.
برگزاری کارگاه کاغذ و تا و مسابقه‌های گوناگون مرتبط با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جمله سردادن بیشترین شعار در زمان مشخص و تکرار شعارهای انقلابی دیگر برنامه‌ی همکاران برای کودکان و نوجوانان بود.
در این ویژه برنامه هم‌چنین تعدادی از اعضای کانون شعری با موضوع پرچم ایران و رنگ‌های استفاده شده در آن را که نماد امید، صلح و شهیدان است، به دو زبان فارسی و انگیسی برای حاضران در راهپیمایی خواندند و به پرچم ایران ادای احترام کردند.
قابل ذکر است قدردانی از حضور کودکان و نوجوانان و ایجاد علاقه در آنان برای شرکت در راهپیمایی‌ها از جمله اهداف برنامه‌های شاد کانون بود.
گفتنی است با پایان یافتن ویژه برنامه‌ها، همکاران برای شرکت در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صف راهپیمایان پیوستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =