حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن امسال

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از حضور دشمن‌شکن اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری فرزاد رحیمی مدیرکل کانون اظهار کرد: اعضای مرکز  فرهنگی و هنری کانون کودکان و نوجوانان استان در فرخ شهر  با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن انزجار خود از استبداد و استکبار جهانی را ابراز کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری ایستگاههای فتورمان ادبی، کاردستی، ایستگاه ادبی با عنوان حرف‌های ماندگار و اجرای یک فریم از انقلاب اسلامی با کلاژ عکس‌های انقلابی از برنامه‌های مهم جهت بزرگداشت ایام‌الله دهه نورانی فجر خواهد بود که همزمان با برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن ماه در مسیر راهپیمایی اجرا شد.

رحیمی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های متناسب با گروه سنی کودکان در مناسبت‌های مختلف به ویژه دهه فجر اظهار داشت: کودکان و نوجوانان امروز آینده‌سازان جامعه هستند که باید با انقلاب و اهداف آن در راستای حفظ استقلال و آزادی و همچنین توسعه روزافزون کشور آشنا شدند.

گفتنی است قرار است در 9 شهرستان استان ایستگاههای نقاشی و فرهنگی همزمان با راهپیمایی 22 بهمن ماه برای حضور کودکان و نوجوانان و به تصویر کشیدن مفاهیم انقلابی برگزار شود.

برپایی ایستگاه نقاشی و توزیع اقلام فرهنگی، حضور بخش کودک و مجریان برنامه کودک صدا و سیما و توزیع دست سازه های انقلابی مثل کبوتر، نقاشی روی صورت، نقاشی روی بنر و ... از جمله برنامه اجرایی در ایستگاه نقاشی کمیته کودک و نوجوان واقع در میدان انقلاب همزمان با راهپیمایی امسال بود.

همزمان با ایستگاه نقاشی کمیته کودک و نوجوان شهرکرد  شهرستانهای دیگر استان نیز در شهرستانهای بروجن، فرادنبه، بن ، فرخشهر، کیان، جونقان، اردل، باباحیدر، فارسان، لردگان و... نیز در بزرگداشت یوم الله 22 بهمن اقدام به برگزاری ایستگاه نقاشی و فرهنگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =