ایستگاه نقاشی و غرفه کاردستی کانون خراسان رضوی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

هم‌زمان با راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ۹۶، ایستگاه نقاشی و کاردستی کانون پرورش فکری خراسان رضوی مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ایستگاه نقاشی در میدان ۱۵ خرداد و در مسیر راهپیمایی برپا شد و با اشاره به نقش اتحاد و همبستگی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، کودکان و نوجوانان آن‌چه از انقلاب و وقایع سال ۱۳۵۷ شنیده بودند و در ذهن خود تصویرسازی کرده بودند را بر روی پارچه طراحی کردند.

کودکان و نوجوانان با طرح‌هایی چون پرچم مقدس ایران، گل‌های لاله، صحنه تظاهرات و همچنین درج شعار بر روی پارچه، ‌ احساس خود را نسبت به انقلاب و جشن پیروزی به تصویر کشیدند.

علاوه بر این در غرفه کاردستی کودکان و نوجوانان با کمک مربیان فرهنگی و هنری گل لاله و کبوتر که نماد آزادی است را ساختند و با خود به یادگار ‌بردند. در بخش دیگری از غرفه کاردستی، کودکان و نوجوانان با راهنمایی مربیان کانون، قاب عکسی از کاغذهای رنگی تهیه ‌کردند و تصاویر چاپ شده از آثار نقاشی و هنری شناسنامه‌دار اعضای کانون را در آن قرار ‌دادند و به همراه هدیه کانون و با کوله‌باری از شادی و نشاط به سمت مراسم راه‌پیمایی هدایت ‌شدند.  

گفتنی است؛ پرچم‌ ایران و بروشور معرفی فعالیت‌های کانون در طول مراسم راهپیمایی میان مردم توزیع می‌شد و کودکان و نوجوانان با پرتال تخصصی کودک و نوجوان آشنا شدند.

تصاویر مربوط به ایستگاه نقاشی و غرفه کاردستی را می‌توانید اینجا ببینید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =