کد خبر: 277183
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
جشن بهمن پیروز در مرکز سریش آباد برگزار شد

جشن بهمن پیروز با حضور پر شور اعضای مرکز سریش آباد و مدیر کل کانون پرورش فکری سریش آباد و مسولین ادارای فرهنگی سریش آباد به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،مدیر کل کانون استان کردستان در این برنامه ضمن معرفی کانون و برنامه های آن برای نوجوانان بر اهمیت لزوم انتقال پیام انقلاب به نسل جدید تاکید کرد و افزود:کانون پرورش فکری با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی با موضوع معرفی انقلاب اسلامی و گسترش هر چه بیشتر آن، به عنوان پشتوانه فرهنگی و انتقال مفاهیم انقلابی به کودکان و نوجوانان تاثیر بسزایی دارد.

شیخی هدف از برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر را ایجاد نشاط و شادمانی در کودکان و نوجوانان و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به آنان عنوان کرد.

قصه گویی عضو نوجوان فعال مرکز سیده مهنا موسوی و شعر خوانی دو تن از اعضای کودک با موضوع بهمن و پیروزی انقلاب ، اجرای جمعی سرود کانون و اجرای سرود ((کشور ))، نمایش اعضای نوجوان ، پخش فیلم کوتاه عضو نوجوان مرکز ار جمله برنامه های اجرایی این برنامه بود.

در ادامه این برنامه از نرگس کرمی ،فاطیما حیدری،اسرا مومنی ، زهراده ده جانی، نسا جباری ،زهرا ضیایی، فاطمه فقیر زاده ، زینب حیدری،زهرا حیدری، کوثر حاجیان، زهرا کاوه و زینب طالبی برگزیدگان جشنواره ریسه های رنگی تقدیر شد.

در این جشنواره بیش از 100 اثر به مرکز ارسال شد که آثار در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت این جشنواره با هدف شرکت دادن کودکان و نوجوانان در برنامه های دهه فجر و همچنین آشنایی این قشر با تاریخ شکوهمند انقلاب و ایجاد شور و نشاط در میان اینده سازان میهن اسلامی برگزارشد.

قابل ذکر است نمایشگاه نقاشی و سفالگری اعضای مرکز و همچنین آثار کاردستی و خوشنویسی و ادبی اعضا نیز در معرض دید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =