حضور پرشور اعضا و مربیان کانون پرورش فکری سمنان در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن

اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه‌پیمایی ۲۲ بهمن، چهل سالگی انقلاب را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مدیرکل، کارشناسان، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت همیشگی خود را از امام(ره)، شهیدان، ولایت فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری و رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از استقبال چشمگیر کودکان، نوجوانان، والدین و برخی مسئولین از برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، هدف از برپایی این ایستگاه‌ها را آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های آن به صورت غیر مستقیم و از طریق زبان هنر عنوان کرد.

جمال همچنین اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز عزت‌مندی و استقلال همه‌جانبه‌ی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ملت ایران است و همه با حضور خود در این راهپیمایی در واقع تجدید بیعت دوباره با انقلاب و آرمان‌های این نظام داشته‌ و به‌ویژه نسل چهارم انقلاب اسلامی همگام با دیگر اقشار در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، حضوری گسترده‌تری داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان پا به پای مردم همیشه در صحنه و مسئولان استانی و شهرستانی، در صفوف متحد و یکپارچه ضمن سر دادن شعارهایی علیه استکبار با برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه‌پیمایی، این روز بزرگ را گرامی داشتند.

گفتنی است؛ کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر شهرستان سمنان به پیشنهاد کانون پرورش فکری که در ایام‌الله دهه‌ی فجر به برگزاری مسابقه‌ی پرچم با عنوان «سرو سرفراز» اقدام کرده‌بود، پرچم‌های دست‌ساز کودکان و نوجوانان را در کتابخانه سیار کانون پرورش فکری مسقر در مسیر راهپیمایی جمع‌آوری کرد و با برپایی ایستگاه نقاشی پذیرای صدها کودک و نوجوانی بود که به اتفاق والدین خود با موضوع دهه‌ی فجر، صحنه‌هایی از تاریخ انقلاب را به تصویر کشیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =