جشنواره بازی‌های ایرانی، اسلامی در کانون استان همدان

همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره بازی‌های بومی محلی با مشارکت 40 نفر از اعضای کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون در این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط و شادی و با توجه به آداب و رسوم، ایرانی اسلامی برای کودکان و نوجوانان و مربیان برگزار شد.

جوادی افزود: همه ساله در دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متنوعی برای اعضای کانون در سراسر استان برگزار می‌شود که امسال نیز باتوجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برنامه‌های مختلفی برگزار شد و امروز نیز شاهد برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی با حضور دانش آموزان و اعضای کانون هستیم .

وی تصریح کرد: همه ساله به مدت 10 روز مردم ما از 12 تا 22 بهمن جشن سالگرد پیروزی انقلاب و سرنگونی نظام سابق را برگزار می کنند و این روزها یادآور رشادت‌ها و جانثاری‌های  افرادی است که نهال انقلاب را به بار نشاندند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان  گفت: امروز در آخرین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از جشنواره‌هایی که برگزار شد برنامه بازی‌های بومی محلی بود  تا دانش آموزان، کودکان و نوجوانان را به فعالیت‌های مختلف که سرشار از نشاط و شادی  و فعالیت بدنی است تشویق کند تا بتوانند برای ساعاتی در روز از گوشی‌های همراه و بازی‌های کامپیوتر دور شوند.

وی در ادامه از دانش‌آموزان خواست با بالا بردن توان و پویایی خود در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری خود را برای فردای ایران آماده کنند.

 وی همچنین از دانش آموزان و اعضای کانون خواست با حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن به همراه اعضای خانواده در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =