برگزاری ویژه‌برنامه "من یک انقلابی‌ام"

هم‌زمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز شماره ۳ کانون استان، با برگزاری جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌های متناسب با این ایام، میزبان دانش‌آموزانی از مدارس بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در ایام مبارک دهه فجر و هم‌زمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مرکز شماره ۳ کانون استان،

ویژه‌برنامه هایی به این مناسبت با عنوان "من یک انقلابی‌ام" را برگزار کرد.

این کتابخانه کانون با فضاسازی مناسب این ایام، ضمن معرفی رویدادهایی که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ تاثیر گذار بودند، به معرفی شهر خمین زادگاه امام خمینی (ره) پرداخت و با معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره)، کودکان و نوجوانان را در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری با این رویداد مهم تاریخی آشنا کرد.

همچنین مربیان این مرکز فرهنگی هنری، کتاب‌هایی که دارای مفاهیم و مضامین انقلاب اسلامی بودند را به‌صورت دیواری معرفی و به‌شکل نمایشگاهی در اختیار مخاطبان قراردادند.

در برنامه روزشمار انقلاب نیز یکی از مفاهیم ارزشمند همچون ایثار، گذشت، وحدت ، همبستگی و استقامت و.... در قالب برنامه‌های متنوع به دانش آموزان معرفی شد.

در ادامه داستان تبر  توسط مربی فرهنگی این کتابخانه برای میهمانان قصه‌گویی می شد تا کودکان بتوانند با مفهوم اتحاد و همبستگی که  در این برنامه به زبان شیرین قصه بیان می‌شد بیشتر آشنا شوند.  

۶۱مرکز فرهنگی هنری کانون استان تهران در ایام‌الله دهه فجر و هم‌زمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع پذیرای کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزانی از مدارس بودند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =