اجرای رایگان نمایش «لافکادیو» برای کودکان دارای نیازهای ویژه

به مناسبت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ، واحد نمایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نمایش شاد و آهنگین«لافکادیو » را به صورت رایگان برای کودکان دارای نیازهای ویژه اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 23 بهمن 96، اجرای نمایش شاد و آهنگین «لافکادیو» با استقبال بچه‌های دارای نیازهای ویژه روبرو شد.

در این برنامه بیش از 220 کودک و دانش‌آموز دارای نیازهای ویژه به صورت رایگان نمایش «لافکادیو» را تماشا کردند.

«لافکادیو»یک نمایش صحنه‌ای بر اساس کتابی از «شل سیلور استاین»با ترجمه«حمید احمدی»است که «احمد تیموری» آن را به نمایش‌نامه برگردانده و کارگردانی کرده و مرجان مسگری، هاشم خلیلی و احمد تیموری بازیگران آن هستند.

هم‌چنین، طراح صحنه و لباس این نمایش،«سپیده زینلی» است، نقاشی دکور بر عهده«الهه یزدی» بوده، «محمدنجفی» برای آن آهنگ‌سازی کرده و اشعار آن را «مهدی مردانی» سروده است.

لافکادیو ،داستان شیر ساده ای است که به صورت اتفاقی تفنگی به دستش می افتد و با فراگیری تیر اندازی، آوازه اش به گوش همه می رسد...

لافکادیو در طی بهمن  و اسفند سال جاری در سالن نمایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نوبت‌های صبح (ویژه مدارس ابتدایی و مهدهای کودک)و بعدازظهر بر روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =