مشارکت کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه در اجرای برنامه های فرهنگی

معصومه حسنی خوانسار، مدیرکل نهاد کتابخانه ها با مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، با هدف بررسی راهکار گسترش همکاری فرهنگی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار مدیران کل نهاد کتابخانه ها و کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، راه کار گسترش همکاری فرهنگی مورد بحث و بررسی دو طرف  قرار گرفت.

در دیدار معصومه حسنی خوانسار، مدیرکل نهاد کتابخانه ها با مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، که صبح امروز سه شنبه ۲۴ بهمن و با هدف بررسی راهکار گسترش همکاری فرهنگی برگزار شد، خوانسار ضمن تبریک انتصاب مدیرکل کانون استان کرمانشاه، برای مشارکت در برنامه های مشترک فرهنگی دستگاه مطبوع خود با کانون پرورش فکری اعلام آمادگی کرد.

فتاحی نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات مدیرکل نهاد کتابخانه ها، از توسعه همکاری فرهنگی با نهادهای مرتبط برای ارتقای سطح بهره وری آموزشی و فرهنگی در میان کودکان و نوجوانان استان استقبال کرد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه همچنین در این دیدار برای همکاری در موضوع ترویج کتاب و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان کرمانشاهی اعلام آمادگی کرد.

وی در پایان این دیدار اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت مسوولان ارشد فرهنگی، موضوع عدالت اجتماعی و فرهنگی برای تمامی کودکان و نوجوانان در شهرها و روستاهای کم برخوردار استان کرمانشاه نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =