«سایه‌ی هیولا» اثر برگزیده شورای کتاب کودک شد

شورای کتاب کودک، «سایه‌ی هیولا» یکی از کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان اثر برگزیده در سال ۱۳۹۵ معرفی کرد و شش اثر دیگر کانون را شایسته‌ی تقدیر شناخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عصر روز 24 بهمن، پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس شورای کتاب کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون جشن گرفته شد.

در این مراسم هم‌چون سال‌های گذشته ضمن ارایه‌ی گزارش از دست‌آوردهای این نهاد، از نویسندگان و تصویرگران برتر سال قبل تجلیل شد.

بر این اساس از نویسندگان و تصویرگران کانون نیز تجلیل و تقدیر شد. در بخش داستان تالیف کتاب «سایه‌ی هیولا» نوشته‌ی عباس جهانگیریان را از مجموعه رمان نوجوان امروز به عنوان اثر برگزیده معرفی کرد.

در بخش شعر از کتاب «کلید کلید، دسته کلید» سروده‌ی اکرم کشایی با تصویرگری حدیثه قربان و مجموعه‌ی «بود و بود و بود 1 و 2» سروده‌ی افسانه شعبان‌نژاد با تصویرگری اکبر نیکان‌پور و ثنا حبیبی‌راد تقدیر شد.

در بخش تصویر از علی خدایی برای خلق آثار «آ مثل آهو» و «ف مثل فیل» تقدیر شد.

همچنین کتاب «همیشه او، همه جا او» نوشته‌ی محسن چینی‌فروشان شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

گفتنی است که شورای کتاب کودک همه ساله آثار برتر سال گذشته را در بخش‌های مختلفی همچون داستان تالیف، داستان ترجمه، تصویر، هنر- بازی- سرگرمی، شعر، مرجع، دین، دانش اجتماعی و زندگی‌نامه و... بررسی و معرفی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =