کد خبر: 277279
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
بازدید 1252
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در بازی رنگ و خیال!

پنجشنبه ۱۹ بهمن سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی هنری کانون استان، میزبان مربیان و اعضای کانون‌های قم بود و جشنواره ای با عنوان «بازی رنگ و خیال» که حاصل برآیند دو موضوع جشنواره‌ی بازی‌ها و دست‌سازه‌ها در بخش فرهنگی و لوح کهن با هدف آشنایی «آیات الهی در مثنوی معنوی» در بخش هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، پنجشنبه ۱۹ بهمن سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی هنری کانون استان، میزبان مربیان و اعضای کانون‌های قم بود و جشنواره ای با عنوان «بازی رنگ و خیال» که حاصل برآیند دو موضوع جشنواره‌ی بازی‌ها و دست‌سازه‌ها در بخش فرهنگی و لوح کهن با هدف آشنایی «آیات الهی در مثنوی معنوی» در بخش هنری برگزار شد.

این جشنواره که با استقبال پرشور کارشناسان استان، ستاد، مسئولین و مربیان فرهنگی و هنری و اعضای مراکز و خانواده‌ها برگزار شد با مراسم سوگندنامه‌ی پرچم آغاز شد و در ادامه، اجرای سرود «بوی گل نارنج» با رهبری مرزبان از مرکز شماره ۱۰ و اجرای مسابقه شاد و انقلابی توسط مربی مرکز شماره ۹  و در نهایت تقدیر از برگزیدگان بخش فرهنگی بازی‌های بومی، محلی و بخش هنری لوح کهن به پایان رسید.

جشنواره‌ی بازی‌ها در استان با تعداد ۹۰ بازی رسیده به دبیرخانه کار خود را به پایان رسانده بود که از این تعداد ۵۳ بازی بومی محلی و ۳۷ بازی فکری را شامل می‌شد.

از بین مربیان مراکز استان قم آقایان محمدرضا بابایی و محمد تحصیلدار و خانم‌ها فهیمه مرزبان و طیبه حقگو با بیشترین بازی ارسالی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشنواره ۱۱ بازی به صورت نمایشگاهی و ۹ بازی به صورت عملی در محوطه‌ی مجتمع و سالن بازی و سرگرمی این مرکز به صورت عملی برای اعضای حاضر اجرا شد.

جشنواره‌ی دست سازه‌ها نیز با تعداد ۷۷ کاردستی اعضا و تنها یک کاردستی از مربی در این نمایشگاه به معرض دید میهمانان این جشنواره قرار گرفت که در بخش فروش نیز استقبال خوبی از آثار بعمل آمد.

جشنواره لوح کهن در این ویژه برنامه ۱۵۶ شرکت کننده داشت که با ۲۶ نفر برگزیده و ۴ قابل تقدیر امروز به کار خود پایان داد.

در بخش نقاشی ۹ نفر برگزیده و ۴ نفر قابل تقدیر، در بخش سفالگری ۸ نفر و ۹ نفر نیز در بخش خوشنویسی به عنوان برگزیده در این روز مورد تشویق قرار گرفتند. همچنین در این روز از داوران بخش لوح کهن نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =