اهدای کتاب به کودکان کار و خیابانی در بازدید مدیرکل کانون و نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مرکز مهر و صلح گلستان

در پی ویژه‌برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان در ایام‌الله دهه مبارک فجر، مدیرکل کانون پرورش فکری با همراهی نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با کودکان کار و خیابانی دیدار نموده و با اهدای بسته‌های فرهنگی گل لبخند را به آن‌ها هدیه دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محمد فلاحی نماینده شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز از کانون پرورش فکری به عنوان نهادی تاثیرگذار در حوزه کار با کودکان و نوجوانان نام برده و بیان داشت: فعالیت‌های متنوع و محتوایی کانون راهی مطمئن و زیربنایی برای انتقال پیام‌های اخلاقی و تربیتی به کودکان بوده و می‌تواند آینده جامعه را تضمین نماید.

در این دیدار نجفی‌نژاد مدیر مرکز توانمندسازی و حمایتی مهر و صلح گلستان ضمن قدردانی از حمایت‌های کانون پرورش فکری از کودکان کار به ارائه گزارشی از نحوه خدمت‌رسانی به این کودکان پرداخت.

هم‌چنین لزوم مهارت‌آموزی و افزایش توان‌مندی‌های کودکان کار از جمله مباحثی بود که توسط مدیرکل کانون مطرح و پیشنهاد شد تا به منظور تحکیم پیوند اعضای خانواده و برقراری ارتباط مناسب مادران کودکان کار در کارگاه‌های قصه‌گویی و کارستی کانون پرورش فکری شرکت نمایند.
در پایان از سوی مدیرکل کانون  تعداد ۱۰۰ جلد کتاب حوزه کودک و نوجوان به کتاب‌خانه این مرکز  اهدا شد.

گفتنی‌است بازدید از نمایشگاه دست‌ساخته‌ها و آثار هنری اعضای کودک و نوجوان واقع در مرکز شماره یک کانون گرگان و آشنایی نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فعالیت‌های شاخص و متنوع کمیته کودک و نوجوان در ایام‌الله دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌های این همراهی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =