کد خبر: 277298
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
«فرار شاه»

نمایش «فرارشاه» به مناسبت دهه فجر در مرکز فرهنگی هنری شماره۸ مشهد به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کوداکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ مشهد برای اعضای مرکز برنامه‌های متنوع فرهنگی و شاد برگزار کرد و این ایام را گرامی‌داشت.

طاهره پورنیاکان مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: کودکان و نوجوانان امروز ما شرایط مردم ایران در زمان حکومت شاه و دوران انقلاب را درک نکرده‌اند و وظیفه ما مربیان و مسوولان این است که آتیه‌سازان انقلاب را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنیم، لذا برای ایجاد حال و هوای انقلابی در مرکز از المان‌های مناسبتی و دو نشریه دیواری با موضوع «وطنم ایران» و «دیوار نوشته‌های انقلابی» استفاده شد.

پورنیاکان به بازدید گروهی دانش‌آموزان از مرکز اشاره کرد و گفت: با تعامل خوبی که با آموزش و پرورش انجام شده بود دانش‌آموزان زیادی برای آشنایی با فعالیت‌های کانونی و بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این ایام به مرکز مراجعه کردند. در این بازدیدها علاوه بر فعالیت‌هایی چون شعرخوانی و قصه‌گویی، نمایش طنز «فرار شاه» نیز اجرا شد که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

مسابقه ساخت پرچم ایران به صورت خلاقانه و کاملاً ابتکاری به همراه برگزاری کارگاه کاردستی ساخت گل لاله که نماز شهادت و ایثار است از دیگر برنامه‌های مرکز در این ایام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =