مدیرکل کانون استان کرمانشاه با چهره های بنام فرهنگی استان دیدار می کند

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان با اردشیر کشاورز، محقق سرشناس و چهره مطرح فرهنگی استان کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ظهر امروز چهارشنبه 25 بهمن ماه، مدیرکل کانون استان با اردشیر کشاورز، محقق سرشناس و چهره مطرح فرهنگی استان کرمانشاه دیدار کرد.

در این دیدار که تعدادی از کارشناسان اداره کل کانون استان نیز مهناز فتاحی را همراهی می کردند، فتاحی ضمن قدردانی از حمایت جامعه فرهنگی استان از انتصاب وی به عنوان مدیرکل کانون استان، اظهار امیدواری کرد بتواند با کمک و حمایت بزرگان فرهنگی استان نظیر استاد اردشیر کشاورز، در عرصه های خدمت رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان موفق عمل کند.

اردشیر کشاورز که از چهره های بنام فرهنگی در عرصه استانی و ملی محسوب می شود، با ابراز خوشحالی از انتصاب مهناز فتاحی به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری، این اتفاق را به عنوان یکی از اتفاق های موثر فرهنگی در سطح استان کرمانشاه برشمرد و از فتاحی به عنوان یکی از نویسندگان تاثیرگذار در حوزه فرهنگ و هنر کشور تقدیر کرد.

این نویسنده و تاریخ نگار مطرح کرمانشاهی، همچنین با اشاره به تلاش های چند ماهه مدیرکل  و همکاران کانون استان کرمانشاه در امر امدادرسانی فرهنگی در مناطق زلزله زده، از تلاش های آنان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =