کد خبر: 277301
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
کودکان و سربلندی ایران

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مرکز فرهنگی هنری تربت‌حیدریه اقدام به برگزاری برنامه‌هایی با محوریت «انقلاب اسلامی و سربلندی ایران» کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در روزهای پر افتخار دهه فجر در مرکز تربت‌حیدریه ویژه‌برنامه‌هایی باحال و هوای انقلابی و با عنوان «کودکان و سربلندی ایران» برگزار شد.

راحله فرستاده مربی مسئول مرکز با اعلام این مطلب گفت: نسل‌های امروز لحظات پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند و آن‌ها به دنبال یافتن جواب مناسب برای  سوالات خود در این رابطه هستند. وظیفه والدین و مربیان در این خصوص بسیار سنگین است و این مهم بر عهده مربیان است تا کودکان را با ارزش‌ها و آموزه‌های انقلاب اسلامی آشنا کنند تا آن‌ها درک درستی از انقلاب اسلامی داشته و با افتخار و خودباوری در جهت سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.

فرستاده افزود: مرکز تربت‌حیدریه جهت آشنایی کودکان با حوادث و خاطرات ایام پیروزی انقلاب اسلامی به برگزاری جشن کودکان و سربلندی ایران کرد و در این ویژه برنامه که به طور منظم و هر روز برگزار می‌شد، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در ارتباط با ایام انجام می‌شد.

مسابقه ساخت مجسمه‌های گلی از افراد شرکت‌کننده در تظاهرات بیست و دوم بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با همکاری هنرمند مجسمه‌ساز شهرستان لیلا یوسف‌زاده و با حضور دانش‌آموزان طرح «کانون و مدرسه» مدارس برگزار شد.

همچنین برگزاری مسابقه شعارهای انقلابی در نوبت پسران و برگزاری مسابقه کاردستی و ساخت گل‌های لاله کاغذ و تا با هدف یادآوری شجاعت و فداکاری شهیدان دوران جنگ تحمیلی و ایام دهه فجر از دیگر برنامه‌های این مرکز بود.

علاوه بر این‌ معرفی کتاب «شاه مقوایی» و اجرای نمایش خلاق آن و همچنین اجرای نمایشنامه‌خوانی ترنج توسط گروه نوجوان از دیگر فعالیت‌های مرکز جهت هر پرشور برگزار شدن این ایام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =