نمایش«لافکادیو» برای خانواده ها

نمایش شاد و آهنگین«لافکادیو» در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،ویژه خانواده ها اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،درتاریخ 25 بهمن 96، نمایش شاد و آهنگین«لافکادیو» در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان قزوین،ویژه خانواده ها اجرا  و با استقبال خوب علاقه مندان روبرو شد.

«لافکادیو»یک نمایش صحنه‌ای بر اساس کتابی از «شل سیلور استاین»با ترجمه«حمید احمدی»است که «احمد تیموری» آن را به نمایش‌نامه برگردانده و کارگردانی کرده و مرجان مسگری، هاشم خلیلی و احمد تیموری بازیگران آن هستند.

هم‌چنین، طراح صحنه و لباس این نمایش،«سپیده زینلی» است، نقاشی دکور بر عهده«الهه یزدی» بوده، «محمدنجفی» برای آن آهنگ‌سازی کرده و اشعار آن را «مهدی مردانی» سروده است.

لافکادیو ،داستان شیر ساده ای است که به صورت اتفاقی تفنگی به دستش می افتد و با فراگیری تیر اندازی، آوازه اش به گوش همه می رسد...

لافکادیو در طی بهمن  و اسفند سال جاری در سالن نمایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نوبت‌های صبح (ویژه مدارس ابتدایی و مهدهای کودک)و بعدازظهر بر روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =