کد خبر: 277310
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
ایستگاه خوشنویسی «مشق‌های ماندگار» و «صبحانه سالم»

هم‌زمان با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی‌، ایستگاه خوشنویسی «مشق‌های ماندگار» در مرکز فرهنگی هنری بردسکن برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این ویژه برنامه حدود یکصد عضو شرکت کردند.

نسرین نامور مربی مسئول مرکز در این رابطه گفت : در این برنامه پس از معرفی ایام و قایع دهه مبارک فجر، اعضای کودک و نوجوان مرکز با خط زیبای خود و با نوشتن شعارهای انقلابی بر روی کاغذهای تذهیبی که از قبل آماده شده بود، خاطرات انقلاب اسلامی ایران را تداعی کردند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ارتقای بینش فرهنگی کودکان و نوجوانان و تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

«صبحانه سالم»

علاوه بر این جشنواره «صبحانه سالم» نیز در مرکز برگزار شد و مورد استقبال اعضا قرار گرفت. نامور در این‌باره گفت: مصرف بیش‌از حد مواد غذایی هم‌چون روغن و چربی، قند و شکر و نمک می‌تواند یکی از عوامل موثر در شکل‌گیری بیماری‌های غیرواگیر ناشی از غذا مطرح باشد.

مربی مسوول مرکز با تاکید به خوردن صبحانه سالم و نقش آن در افزایش نشاط و تمرکز اعضا گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج تغذیه سالم، معرفی صبحانه سالم، رعایت رژیم غذایی متناسب با شرایط سنی هر فرد و پرهیز از خوردن غذاهای فست‌فود بوده است.

در پایان از اعضای هنرمند و خلاق مرکز که بهترین و سالم‌ترین صبحانه را به همراه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =