کد خبر: 277315
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
ورزش در کانون استان کرمانشاه رونق می گیرد

تیم ورزشی آقایان اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه تشکیل و تمرینات این تیم نیز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف تقویت روحیه جمعی و جسمی و همچنین، ایجاد شور و نشاط در همکاران، برنامه ورزش همگانی در اداره کل کانون استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: ورزش و اجرای برنامه های ورزشی می تواند برای تقویت روحیه و حفظ نشاط در همکاران مثمر ثمر باشد.

فتاحی همچنین گفت: دغدغه ما همواره این است که همکاران با روحیه مضاعف و با نشاط در خدمت به کودکان و نوجوانان و در محل خدمت خود انجام وظیفه کنند و این امر یکی از مهترین نکات و اموری است که در اداره کل کانون استان بدان اهتمام صورت خواهد گرفت.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به تاکید مدیرعامل کانون کشور بر لزوم توجه بیش‌تر کارکنان به ورزش عمومی، از تشکیل گروه ورزشی آقایان خبر داد و افزود: در بخش آقایان، همکاران اقدام به راه اندازی گروه ورزشی کرده اند و به تمرین ورزشی می پردازند.

وی همچنین از راه اندازی گروه ورزشی همکاران خانم در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برای انتخاب مکان مناسب برای همکاران خانم نیز در حال رایزنی هستیم و به زودی این همکاران نیز می توانند در برنامه های ورزشی شرکت فعال داشته باشند.

فاضل نظری، مدیرعامل کانون کشور نیز چندی پیش در برنامه تجلیل از همکاران ورزشکار کانون، خطاب به همکاران کانونی گفت: توصیه من بیش‌تر به پشت میزنشین‌هاست و درخواست دارم در صورت امکان زمانی را در فاصله‌های کاری خود به قدم زدن اختصاص دهند و یا حتی برخی کارهایی را که می‌توان هم‌زمان با راه رفتن انجام داد را به این صورت انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =