مراسم پاسداشت فعالان دهه‌ی فجر در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون استان: کانون مهربانی جایی است برای آنکه مهرورزی کنیم و دل را از غم‌ها و غصه‌ها خالی کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مراسم پاسداشت فعالان دهه‌ی فجر در مجتمع کانون استان برگزار شد.

در این ویژه برنامه که با حضور مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری حوزه‌ی زاهدان برگزار شد، مربیان و اعضا یکی از برنامه‌های محوری خود در دهه‌ی فجر را برای حاضران اجرا کردند.

مراسم احترام به پرچم ایران، سرود، نمایش، اجرای نماهنگ‌های زیبا و برگزاری مسابقه برای اعضای دختر و پسر از جمله برنامه‌های بود که در این روز اجرا شد.

پس از اجرای ویژه برنامه‌ها، مدیرکل کانون استان در سخنانی کوتاه به اعضای کانون گفت: همه‌ی شما اعضای خوب کانون، خانه‌ی مهربانی را می‌شناسید و می‌دانید که کانون جایی است که باید در آن عشق بورزیم، یکدیگر را دوست داشته باشیم و دل را از غم و غصه خالی کنیم.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) افزود: دوران کودکی فصل بسیار مهمی از زندگی همه‌ی ما است زیرا آموزش‌ها و مهارت‌هایی که در این دوران می‌بینیم نه تنها فراموش نخواهد شد، بلکه در دوران بزرگسالی کمک فراوانی به ما خواهد کرد.

وی سپس به اعضای مراکز توصیه کرد: هر چقدر می‌توانید با کسب مهارت‌ها خودتان را توانمند کنید و برای این منظور کانون به عنوان مرکزی قابل اعتماد همواره آماده‌ی ارایه‌ی خدمات به شما خواهد بود و شما را برای ساختن آینده‌ای بهتر آماده خواهد کرد.

مدیرکل کانون در پایان خطاب به همه‌ی گروه‌هایی که در اختتامیه‌ی جشن‌های دهه‌ی فجر هنرنمایی کردند گفت: اجرای با کیفیت این برنامه‌ها، که با همت مربیان در کانون انجام شد، نشان از توانمندی شماست و بدون شک شما آینده سازان، روزهای بهتری برای کشور عزیزمان رقم خواهید زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =