کد خبر: 277324
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
میهمانی لاله‌ها

اعضای مرکز فرهنگی هنری چناران در دهه‌ی مبارک فجر در مراسم عطرافشانی مزار شهدا شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، اعضای مرکز چناران در مراسم عطر افشانی مزار شهدا روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه شرکت کردند.

نرگس غلامی سرپرست مرکز با اعلام این خبر گفت: در این مراسم ۱۳ عضو دختر نوجوان مرکز شرکت داشتند و با اهدای لاله‌های دست‌ساز خود و عطر افشانی مزار شهدا و پذیرایی از حاضرین به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

حجه‌الاسلام مظفر تاجی امام جمعه چناران در ابتدای مراسم به قدرت ایمان و توکل مردم و اراده خداوند در ظهور انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام فکر می‌کردند که قدرت دارند و با قدرت خودشان می‌توانند جلوی نورافشانی دین مبین اسلام را بگیرند. اما خداوند تبارک و تعالی اراده‌اش بر آن تعلق گرفت که این نور و چراغ نورافشانی کند هرچند دشمنان خوششان نیاید.

وی در ادامه‌ی سخنان خود خطاب به نوجوانان حاضر گفت: دشمنان امروز از راه‌های مختلف از جمله فضای مجازی استفاده می‌کنند تا نور شهدایی که با ایثار خون خود وظیفه‌ی سنگینی را بر دوش ما گذاشتند، کم‌رنگ شود و روحیه‌ی انقلابی مردم را از بین ببرند و وای به حال جامعه‌ای که روحیه‌ی شهادت‌طلبی و هویت انقلابی در آن از بین برود. "

غلامی سرپرست مرکز چناران هدف از این برنامه را تجلیل از مقام والای شهدا و قدردانی از آنان به خاطر امنیت امروز مطرح کرد و گفت: دهه فجر فرصت خوبی است تا نسل امروز را با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آشنا کنیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب را در یاد نسلی که روزهای انقلاب را درک نکرده‌اند زنده نگه‌داریم.

در این برنامه حجه‌الااسلام تاجی امام جمعه چناران، محمد دهقان نماینده مردم چناران در مجلس اسلامی، آقای قلیچی معاون فرماندار و جمعی از مسوولین شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =