کد خبر: 277326
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
«روزهای روشن انقلاب»

مرکز فرهنگی هنری شماره۵ مشهد در سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای با عنوان «روزهای روشن انقلاب» برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مربیان فرهنگی مرکز شماره۵ مشهد ویژگی‌های اخلاقی پیر جماران و دستاوردهای انقلاب را برای کودکان و نوجوانان تشریح کردند.

ویکتوریا اعظم مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: کودکان و نوجوانان امروز، ذهن پرسش‌گر و کنجکاوی دارند و این مستلزم این است که مربیان و والدین با بیانی شایسته و متناسب با روحیان آنان، انقلاب اسلامی را برایشان تبیین و تشریح کنند و آنان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا سازند.

اعظم در ادامه اظهار داشت: معرفی ویژگی‌های فردی امام‌خمینی(ره) به عنوان پرچم‌دار انقلاب و نیز معرفی وقایع روزشمار انقلاب می‌تواند ما را برای رسیدن به هدف یاری کند.

مربی مسوول مرکز وقت‌شناسی و نظم در امور، حسن خلق، ساده‌زیستی، آراستگی ظاهری و آرامش خاطر را از ویژگی‌های شاخص بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست و گفت: با معرفی و برپایی کتاب‌های انقلابی، برگزاری جشن‌ و مسابقات فرهنگی تلاش کردیم به عنوان مربیان فرهنگی رسالت خود را در معرفی آرمان‌های انقلاب به انجام رسانیم.

گفتنی است؛ اعضای فراگیر نیز در برنامه‌های فرهنگی این ایام شرکت کردند و کودکان ناشنوای دبستان «سوم شعبان» ضمن بازدید از نمایشگاه تصویری انقلاب، به یاد شهدای انقلاب به ساخت کاردستی گل‌لاله پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =