کد خبر: 277330
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
بازدید 571
ویژه برنامه "به رنگ انقلاب" در مرکز۳۰ کانون تهران

اعضای کودک مرکز شماره ۳۰ کانون استان تهران، در این ویژه‌برنامه، نقاشی ۱۵ متری از روزهای شکوهمند انقلاب اسلامی را به‌صورت دیواری به تصویر کشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرکز شماره ۳۰ کانون استان با همکاری و همراهی شرکت گیریش اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرد.

در این برنامه ۸۰ نفر از خردسالان و اعضای کودک بارنگ‌هایی که در اختیار داشتند با نظارت منیژه حاتمیان و مرجان بابا مرندی، مربیان هنری این مرکز تخصصی، تصاویری از روزهای شکوهمند انقلاب اسلامی را به‌صورت دیواری، نقاشی کردند.

بر اساس این گزارش در این روز رنگارنگ و پر از نشاط و شادی که روز چهارشنبه  ۲۵ بهمن‌ماه ۹۶ با حضور نمایندگانی از  شرکت رنگ گواش پارس در سالن آفرینش این مرکز تخصصی برگزار شد، والدین با حضور در جمع بچه‌ها، آن‌ها را برای کشیدن نقاشی از وقایع دوران انقلاب راهنمایی می‌کردند.

اعضای کودک و نوجوان با تکنیک‌های مختلف گواش و انواع چاپ، این نقاشی ۱۵ متری را تکمیل و خاطراتی از آن دوران را با تصاویر و رنگ‌ها بر زمینه سفید دیوار خلق کردند.

گفتنی است در پایان این برنامه، به کلیۀ اعضای شرکت‌کننده از طرف شرکت گواش پارس جوایزی اهدا شد و با گرفتن عکس یادگاری این روز رنگارنگ را به ثبت رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =