کودکان کرمانشاهی با کمک کانون به فضای مجازی می روند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برای حضور موثر کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در فضای مجازی به اجرای طرح های ویژه می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان با مشاور عالی استاندار کرمانشاه، طرح اجرای برنامه های ویژه برای حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی به وی ارایه شد.

در این دیدار که صبح امروز شنبه، بیست و هشتم بهمن ماه 1396 و در دفتر «جعفر همتی»، مشاور عالی استاندار کرمانشاه صورت گرفت، «مهناز فتاحی»، مدیرکل و «نادر حسینی»، کارشناس آی تی اداره کل کانون استان کرمانشاه، به تشریح برنامه ها و طرح های اجراشده از سوی این اداره کل در رابطه با موضوع استفاده بهینه حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی پرداختند.

فتاحی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مسابقه « پرچمم، پاره تنم» در کانال فضای مجازی و استقبال کودکان و نوجوانان از این مسابقه، در ایام الله دهه مبارک فجر، این تجربه را تجربه موفقی برای ادامه مسیر و اجرای برنامه های مشابه در آینده عنوان کرد و افزود: بسیار خوشحالیم که با راه اندازی کانال « بچه ها نگاه»، گروه بسیاری از کودکان و نوجوانان از سراسر کشور در این مسابقه حضور یافتند و عکس های خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کردند.

حسینی، کارشناس آی تی اداره کل کانون استان کرمانشاه و مسوول این برنامه نیز در گزارش کوتاهی به چگونگی راه اندازی مسابقه در فضای مجازی و اجرای آن پرداخت.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقه عکس برای کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، ضمن حمایت از اجرای طرح مسابقه در فضای مجازی، از حمایت خود برای اجرای چنین برنامه هایی در فضای مجازی خبر داد.

همتی همچنین در این دیدار، با تقدیر از کارهای انجام شده توسط اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، به ارایه دیدگاههای خود پیرامون این فعالیت پرداخت و اظهار امیدواری کرد این طرح در موضوع های دیگری برای کودکان و نوجوانان ادامه یابد.

وی فعالیت های مربیان در مراکز کانون پرورش فکری را مهم عنوان و حمایت جدی خود را برای برگزاری برنامه های فرهنگی وتربیتی با محوریت کانون پرورش فکری اعلام کرد.

مسابقه عکس «پرچمم، پاره تنم» در فضای مجازی که از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، با استقبال کودکان و نوجوانان در سراسر کشور روبه رو شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =