دیدار دو عضو بوشهری و برتر مسابقات جهانی آی مت 2017 مالزی با مدیر کل کانون استان

دو عضو برتر مسابقات جهانی ریاضی (آی مت) 2017 مالزی محمد مهدی قاسمی نفر اول رده سنی زیر 4 سال و محمد طاها قاسمی نفر دوم رده سنی زیر 5 سال این مسابقات با دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ،  صبح امروز 28 مهرماه 96 دکتر زهره عالی نسب به برادران نخبه مسابقات ریاضی 2017 مالزی ( آی مت ) در نشستی صمیمانه  تبریک و از آن ها با اهداء جایزه و لوح تقدیر کرد .

دکتر زهره عالی نسب ضمن تبریک به این دو عضو کودک مرکز برازجان به مناسبت  موفقیت در این مسابقه جهانی گفت : کانون پرورش فکری همواره خود را موظف می داند ، که از کودکان نخبه و دارای استعدادهای ویژه در فعالیت های ادبی هنری و فرهنگی حمایت و پشتیبانی کند .

وی موفقیت محمد طاها و محمد مهدی را در این مسابقه جهانی نشانه خوب و امیدوار کننده ای دانست ، برای همه کودکان دارای استعدادهای ویژه ایرانی ، که باید با شناخت و دقت مربیان و همچنین پیگیری و تلاش های موثر خانواده ها در جهت رشد و موفقیت آن ها تلاش کرد و تاکید نمود کانون پرورش فکری بوشهر همواره یکی از پشتیبان های اصلی این دو عضو کودک خود با ارائه خدمات فرهنگی ، عضویت یک ساله  ، اهداء بسته های کتاب ، ابزار های کمک آموزشی و یادگیری آسان ریاضی و بازی های فکری بصورت رایگان خواهد بود .

این مقام مسئول تصریح کرد : کودکانمان را قبل از ورود به مدرسه با روش های نوین و جذاب ریاضی آشنا کنیم ، تا در زمان تحصیل در مدرسه به راحتی با این درس ارتباط برقرار نمایند.

لازم به ذکر است : در مسابقات جهانی أی مت ٢٠١٧ مالزی فقط پنج نفر جهت دریافت کاپ قهرمانی بر روی سکو رفتند که سه نفر ایرانی (۲ نفر از استان بوشهر ۱ نفر از تهران) و یک نفر چینی و یک نفر از مالزی بوده است.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =