استقبال کم نظیر کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر

مدیر کل کانون استان آذربایجان شرقی از استقبال کم نظیر کودکان و نوجوانان از برنامه‌ها و فعالیت‌های بزرگداشت سی‌ و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر و سی‌ و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و مشارکت گسترده کودکان و نوجوانان در سراسر استان همراه بود.

مسئول کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی در عین حال تصریح کرد: کانون استان  در مجموع با برگزاری 150 عنوان برنامه و اجرای نزدیک به 800 فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی، میزبان بیش از 40 هزار کودک و نوجوان در سطح استان، در برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر بودند.

یوسف‌زاده دعوت روزانه از مدارس و مهدهای کودک برای حضور در کارگاه‌های ویژه‌ هنری و ادبی در مراکز کانون، برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آیین‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری، پخش فیلم، تولید انیمیشن، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، استقبال از آفتاب، غبار روبی مزار شهدا، معرفی شخصیت و وقایع، نمایش خلاق، معرفی کتاب، قصه‌گویی، دیدار با خانواده معظم شهدای نوجوان و نیز افتتاح کتابخانه سیار روستایی ورزقان را از جمله برنامه‌های بزرگداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد که با حضور گسترده کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها اجرا شده است.

وی افزود: اجرای ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالروز 29 بهمن مردم تبریز در سال 56 از دیگر برنامه‌های این ایام بود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان استان در عین حال اظهار امیدواری کرد اجرای این فعالیت‌ها و برنامه‌ها گامی در مسیر آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت باشد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =