چشم انداز کانون از توانمند سازی مربیان تا برگزاری جشنواره پویانمایی در مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در کارگاه آموزشی پویانمایی مربیان این کانون از توانمند سازی تخصصی مربیان تا برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس در اولین دوره تخصصی پویانمایی"انیمیشن" که با حضور ۲۰ نفر از مربیان فرهنگی و هنری در مرکز آموزش کانون در چالوس برگزار شد، از کلید خوردن جشنواره پویانمایی کودک ونوجوان در سال ۹۷ خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت انیمیشن و تاثیر آن در مخاطبان تصریح کرد: این هنر می تواند ضمن ارضای نیازهای مخاطبان خود، فرصتی مهم برای تولید محتوا نیز باشد.
مدیر کل کانون مازندران  فعالیت انیمیشن در مراکز  را باعث جذب و پایدار سازی اعضا نیز عنوان کرد و افزود: این اولین دوره تخصصی پویانمایی در استان بوده  و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته  قرار است طبق یک فرایند تا پایان سال ۹۷ به برگزاری یک جشنواره تخصصی پویانمایی کودک ونوجوان در استان مازندران منتهی شود.
یزدان شناس این را هم گفت که توسعه فعالیت های تخصصی در کانون مازندران یکی از  رویکردهای اصلی سال ۹۷  محسوب شده و بر این اساس، تلاش می شود در سه چشم انداز؛ کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، برنامه های کانون در مسیر توسعه فرهنگی حوزه کودک ونوجوان کیفی سازی شود.
گفتنی است:دوره تخصصی انیمشن از سوی واحد آفرینش های هنری کانون مازندران  در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه با حضور مربیان علاقمند فرهنگی و هنری کانون در مرکز آموزش چالوس برگزار شد.
علیرضا اوجی کارشناس ارشد تصویر سازی و از فعالان پویانمایی کشور آموزش این دوره را بر عهده داشته است.
در این دوره آموزشی، تعریفی از  انواع تکنیک برای تولید یک اثر انیمیشن و مراحل ساخت   انمیمیشن به صورت جامع در قالب کارگاه برای فراگیران ارایه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =