کد خبر: 277393
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کتاب های مسافر در دبیرستان نرجس به سر می برند

کتاب های مسافر در دبیرستان نرجس به سر می برند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان با اعلام این خبر گفت: برنامه کشوری سفر کتاب، با برگزاری نمایشگاه و امانت کتاب در دبیرستان نرجس بجنورد ادامه دارد.

نرگس برهمند با بیان اینکه کافه کتاب مدرسه نرجس با کتاب های اهدایی کانون پرورش فکری استان، در ایام دهه فجر کار خود را آغاز کرد، برهمند ادامه داد: همزمان با افتتاحیه کافه کتاب، کتاب های مسافر طرح کشوری سفر کتاب که با هدف معرفی کتاب های برتر کودک و نوجوان در سال ۱۳۹۵ وارد استان شده اند، در اختیار دانش آموزان این مدرسه قرار گرفته و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

وی افزود: در ادامه این طرح، برگزاری کارگاه بحث کتاب، آشنایی با فضای مجازی و کارگاه ادبی با هدف شناسایی اعضای مستعد در جهت عضویت در بخش مکاتبه ای، در طول هفته آینده برگزار خواهد شد.

گفتنی است بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب های حوزه کودک و نوجوان که جزو تازه های این حوزه به حساب می آید بعد از تأیید شورای کتاب، به استان خراسان شمالی ارسال شد و تا کنون در مراکز شماره یک و دو بجنورد، صفی آیاد، اسفراین در معرض نمایش قرار داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =