نغمه‌های خوش در جشنواره سرودخوانی استانی

جشنواره سرودخوانی اعضای مراکز کانون استان تهران با رقابت ۲۱ گروه از ۲۱ مرکز فرهنگی هنری روز سوم اسفند ماه ۱۳۹۶ آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، به گفته مدیرکل کانون استان ، ۲۱ مرکز فرهنگی هنری کانون استان در روز سوم و چهارم اسفندماه ۱۳۹۶ در جشنواره استانی سرودخوانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.  
محمود سلیمانی گفت: فراخوان این جشنواره همچون سال‌های گذشته در فصل تابستان به مراکز ابلاغ شد، تا گروه‌های علاقه‌مند فرصت کافی برای تمرین‌های مکرر داشته باشند.

همچنین این مقام مسئول افزود با توجه به برگزاری دوره‌های متعدد جشنواره سرودخوانی در کانون استان، جهت ارتقای سطح دانش و کیفیت‌بخشی به آثار ارائه‌شده در این دوره از جشنواره، دوره آموزشی مرتبط با این فعالیت برای مربیان علاقه‌مند مراکز در دو نوبت برگزار شد.

گفتنی است آرش لطفی کارشناس موسیقی کانون استان، در نیمه اول سال جاری جلسه‌ای مشارکتی با حضور مربیان مراکز جهت تعیین و بازتعریف جشنواره سرودخوانی استانی و مسائلی پیرامون ارزیابی سرود در جشنواره برگزار کرد.

وی همچنین در فرایند بازبینی آثار راه‌یافته به این جشنواره، به آموزش گروه‌های شرکت کننده در رابطه با درست‌خوانی، آشنایی با هارمونی، صداسازی و... پرداخت.

در این جشنواره، ۳۲۵ عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی و هنری کانون استان در قالب ۲۱ گروه شرکت کردند که درنهایت پس از دو روز رقابت ۳ اثر به‌عنوان برگزیده شناخته خواهد شد.
آرش لطفی، مهدی محمدیان و نوشین صدری زاده داوری این دوره از جشنواره را بر عهده خواهند داشت.

آیین پایانی جشنواره سرودخوانی مراکز کانون استان روز چهارشنبه نهم اسفند ۱۳۹۶، در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =