کد خبر: 277403
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
اجرای طرح فوتبالیست‌های کتابخوان درمرکز فرهنگی هنری جاسک

طرح فوتبالیست‌های کتابخوان با هدف ترغیب مخاطبان به مطالعه و ترویج کتابخوانی درمرکز فرهنگی هنری جاسک در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، الهام اشرافی جاسکی مربی مسوول کانون جاسک از اجرای طرح فوتبالیست‌های کتابخوان در این مرکز خبر داد.

وی افزود: این طرح در نیمسال دوم سال‌جاری ویژه کودکان ونوجوانان پسر با هدف ترغیب مخاطبان به مطالعه و ترویج کتابخوانی اجرا شد و در حال برگزاری است.

اشرافی گفت: طی تحلیل انجام شده در امانت کتاب اعضای پسرمرکز جاسک، بررسی‌ها حاکی ازاین بود که میزان امانت کتاب در اعضای پسر کاهش داشت بنابراین طرح " بازی و سرگرمی و مطالعه" انجام شد.

وی گفت : این طرح به شیوه‌ی تلفیقی بازی (بازی فوتبال)، فعالیت کتابخوانی وامانت کتاب تنظیم شده است و افرادی که در هر جلسه امتیاز امانت و کتابخوانی آن‌ها به حد نصاب رسیده باشد می‌توانند دربازی فوتبال شرکت کنند.

اشرافی خاطر نشان کرد: مراحل اجرای این طرح به این شیوه بود که اعضا پس از ثبت‌نام، در کلاس‌های روخوانی به عنوان عضو کتابیار ۴ جلد کتاب را در طول هفته به امانت می‌گرفتند وکتاب‌ها را در کلاس درس و مراسم صبحگاهی مدرسه معرفی می‌کنند.

وی افزود: طبق این طرح هر عضوی که بیشترین آمار معرفی کتاب را درمدرسه دارا باشد از طرف مسوول مرکز امتیاز شرکت در  بازی و مسابقه فوتبال را دارا می‌شود.

افزایش علاقه کودکان ونوجوانان به مطالعه وافزایش چشمگیرامانت کتاب درسال۹۶درقیاس باسال گذشته ازبرآیند این طرح می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =