کد خبر: 277409
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
بازدید 1504
آیین افتتاحیه جشنواره سرود خوانی اعضای مراکز

صبح روز پنج‌شنبه سوم اسفندماه ۹۶ جشنواره استانی سرودخوانی اعضای مراکز کانون تهران با حضور جمعی از مسئولان کانون استان آغاز به کارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، آیین افتتاحیه این جشنواره استانی صبح امروز با حضور محمود سلیمانی مدیرکل کانون استان، معاونان و جمعی از کارشناسان و اعضای شرکت‌کننده با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

گفتنی است در اولین روز از جشنواره سرودخوانی اعضای مراکز، ۱۴ گروه به رقابت پرداختند و ۷ گروه دیگر روز چهارم اسفندماه اجرا خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، گروه های کوچه‌باغ خاطره از مرکز ۱۱، قاب‌ها را بشکنیم از مرکز ۲۷، ایران سربلند از مرکز ۳۹ ، ابرهایت را به کوهستان ببخش از مرکز ۳۸، خلیج‌فارس از مرکز ۲، ساری گلین از مرکز ۲۵، مادرم ایران از مرکز ۴۲  در نوبت صبح خود را اجرا کردند.  

همچنین در نوبت عصر که از ساعت ۱۴ در همان مکان برگزار خواهد شد، داوران و دیگر میهمانان جشنواره، سرودهای انتظار از مرکز ۲۶، چرخ‌وفلک از مرکز سولقان، پروانه از مرکز اسلامشهر یک، خونه ما از مرکز ۳۰، ای ایران از مرکز ۴۰، دنیای من از مرکز ۲۲ و سرود ایران از مرکز ۱۸ را خواهند شنید.

گفتنی است داوری این جشنواره بر عهده مهدی محمدیان، آرش لطفی و نوشین صدری زاده است و مراسم اختتامیه قرار است روز چهارشنبه نهم اسفندماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =