کد خبر: 277412
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از کانون قاین

مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در کانون قاین در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت و بر تعامل با دیگر سازمان‌های فرهنگی هم‌سو با کانون تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سفر به شهرستان قاینات در جمع مربیان و اعضای این مرکز حضور یافت و تعامل و همکاری کانون پرورش فکری را با دیگر سازمان‌های فرهنگی و همسو با کانون، با هدف شناخت توان‌مندی‌ها و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود بسیار مهم دانست.

حمیدی در ادامه سخنانش تأکید کرد:  نوع فعالیت کانون پرورش فکری به دلیل داشتن تخصص لازم برای ارتباط با کودکان و نوجوانان، ایجاد زمینه شناسایی و پرورش استعدادها و توان‌مندی‌های آنان  با دیگر سازمان‌ها متمایز است.

وی خاطر نشان کرد: دیگر سازمان‌های فرهنگی نیز دارای پتانسیل‌هایی هستند که اگر شناسایی شوند، کانون را در زمینه تحقق اهدافش یاری خواهند کرد.

مدیر کل کانون استان اظهار امیدواری کرد: مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان در سطح کتاب خانه های ثابت و سیار در تعامل با دیگر سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی هنری ، به دنبال اجرای شیوه های خلاق و نو برای جذب و پایداری اعضا باشند.

در ادامه مدیر کل کانون استان طی نشستی با همکاران مرکز صمیمانه به گفت‌وگو نشست و شنونده گزارش مربیان شد.

فریده سلامیان  کارشناس فرهنگی و محدثه تقدیری کارشناس هنری و مهدی زمانی نسب کارشناس ارزیابی عملکرد کانون در این سفر مدیر کل کانون استان  را همراهی کردند و به تحلیل فعالیت‌های فرهنگی، هنری مرکز پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =