ورزش عمومی را در برنامه‌های کاری خود قرار دهید

مدیرعامل در آیین تقدیر از برندگان مسابقات ورزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی مبارک فجر بر لزوم توجه بیش‌تر کارکنان به ورزش عمومی تاکید کرد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری با تاکید بر این موضوع گفت: از برندگان مسابقات ورزشی می‌خواهم به عنوان نمایندگان ورزشی، این پیام را به تمامی کارکنان کانون برسانند که «کار، برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان بسیار مهم است اما مهم‌تر از آن سلامت جسم و روح کارکنان مجموعه است چرا که اگر به خاطر کار، عضوی از بدن شخصی آسیب ببیند، تمام تلاش‌ها از دست می‌رود».

وی با اشاره به این‌که مربیان کانون به واسطه موقعیت شغلی که دارند از تحرک بیش‌تری برخوردارند، افزود: توصیه من بیش‌تر به پشت میزنشین‌هاست و درخواست دارم در صورت امکان زمانی را در فاصله‌های کاری خود به قدم زدن اختصاص دهند و یا حتی برخی کارهایی را که می‌توان هم‌زمان با راه رفتن انجام داد را به این صورت انجام دهند.

نظری با اشاره به این‌که نعمت «سلامتی» و «امنیت» از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند است، یادآور شد: قدر این نعمت‌های خدادادی را بیش‌تر بدانید و تلاش کنید با ورزش کردن سلامتی خود را بیش‌تر حفظ کنید.

وی در پایان از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در کانون قدردانی و جوایز برترین‌های رشته‌های مختلف ورزشی را به آن‌ها اهدا کرد.

هم‌چنین در این آیین پیش از سخنان مدیرعامل موسی‌رضا نظری سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع کانون نیز خواستار همدلی و نشاط بیش‌تر کارکنان کانون برای دست‌یابی بهتر به اهداف سازمانی این مجموعه‌ی فرهنگی شد و در این‌باره گفت: هر مجموعه‌ای اگر بخواهد به اهداف عالی خود دست یابد باید تمام اجزای آن با هم‌افزایی بهتر و هم‌سو با هم تلاش کنند.

وی با تاکید بر تلاش تمامی کارکنان برای کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدهای کانون افزود: زمانی نظام پیشنهادها در سازمان برقرار بود و پیشنهادهای سازنده زیادی ارایه می‌شد که کارساز بود اما مدتی است این مهم کم‌رنگ شده است که درخواست داریم کارکنان با رونق‌بخشی بیش‌تر به این بخش ما را در رسیدن به اهداف سازمان یاری کنند.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع کانون در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فضای مجازی و کار گروه‌های تلگرامی پرداخت و خاطرنشان کرد امروزه شاهدیم که همکاران ما در این فضاها به طرح مسایل و مشکلات خود می‌پردازند و انتظار دارند مسوولان نیز در این همین فضا پاسخ‌گو باشند که من از همین‌جا اعلام می‌کنم امکان پاسخ‌گویی در چنین فضاهایی به‌ویژه در حوزه پرسش‌های اداری کارکنان وجود ندارد و حتی ممکن است بر ابهام‌های آن‌ها نیز بیفزاید.

وی ادامه داد: برای پاسخ به پرسش‌های اداری همکاران اول این‌که خواسته‌ها باید صریح و روشن باشد و دیگر این‌که ویژگی‌ها و معیارهای استخدامی افراد متفاوت است و نمی‌توان برای تمام افراد یک پاسخ ارایه کرد.

او در پایان از تمامی کارکنان و مربیان کانون خواست از طرح این‌گونه پرسش‌های خود در گروه‌های تلگرامی پرهیز و خواسته‌های خود را از مجاری اداری و سلسله مراتب آن در استان‌ها و ستاد پی‌گیری کنند تا به پاسخ مورد نظر خود دست یابند.

مسابقات ورزشی کارکنان ‌کانون به مناسبت دهه مبارک فجر سال 1396 در هفت رشته‌ی ورزشی بانوان و آقایان برگزار و در آیینی روز 25 بهمن در سینما کانون از برترین‌های هر رشته تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =