" کاغذ و تا " هنر مورد علاقه‌ی اعضا در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان

" کاغذ و تا " مهارتی که محبوبیت ویژه‌ای در میان اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان پیدا کرده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، کاغذ و تا مهارتی است که محبوبیت ویژه‌ای در میان اعضای مراکز فرهنگی هنری پیدا کرده است.

کاغذ و تا، به عنوان ابزاری برای رشد دادن استعدادهای گوناگون اعضا، از دیرباز مورد توجه مربیان مراکز فرهنگی هنری بوده به طوری‌که این فعالیت در مقایسه با دیگر فعالیت‌های کانون، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

در کنار حضور مربیان ماهر مراکز، جلوه‌های رنگارنگ سازه‌های کاغذ و تا سبب شده تا اعضا جذب این هنر شوند و برای یادگیری آن اشتیاق نشان دهند.

تمرینی کاربردی برای افزایش خلاقیت، هماهنگی بین چشم و دست و بالا بردن تمرکز از دیگر خصوصیاتی است که علاقه‌مندان این هنر برای آن برمی شمرند و آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند.

از سوی دیگر کم هزینه بودن، در دسترس بودن مواد اولیه، تنوع در نمونه‌ها، محدود نبودن به گروه سنی خاص و قابلیت استفاده از دور ریختنی‌ها نیز در اقبال عمومی به کاغذ و تا نقشی اساسی دارند.

در مراکز فرهنگی هنری استان هم " کاغذ و تا " طرفداران خود را دارد که نمونه‌ای از کارهای مربوط به مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه و پنج زاهدان و بُنجار را در این گزارش می‌بینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =