کد خبر: 277435
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
بازدید 554
یک برنامه اردویی برای اعضای مرکز شماره سه کانون استان قزوین

اعضای فعال و برگزیده مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در کنار مربیان کانون یک اردوی یک‌روزه را تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 3 اسفند 96، شمار 21 عضو فعال از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین،با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری کانون ، یک اردوی یک‌روزه کانونی را تجربه کردند.

بازدید از آثار نمایشگاه هنری شکرآباد و آشنایی با تکنیک های هنری استفاده شده در آثار با توضیحات کارشناس آفرینش‌های هنری استان، حضور در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع و بازدید از بخش‌های متنوع آموزشی آن، حضور در واحدهای ستادی کانون و آشنایی با وظایف هر بخش و اهدای محصولات کانون به عنوان یادگاری این اردو، از جمله برنامه‌هایی بود که در این اردوی یک روزه برای این اعضا انجام شد.

گفتنی است، به همت آفرینش‌های هنری کانون استان قزوین و با هدف ارائه آثار برگزیده و تشویق اعضای هنرمند مراکز فرهنگی و هنری کانون، نمایشگاهی با عنوان «شکرآباد» در مجتمع فرهنگی و هنری قزوین برپا شده است.

این نمایشگاه از گردآوری آثار برگزیده مسابقه هنری استانی دوسالانه «شکرآباد» برپا شده که شامل 70 اثر نقاشی و 31 اثر خوشنویسی و 19 اثر سفال براساس کتاب امثال و حکم نوشته علی اکبر دهخدا«نویسنده و طنزپردازبه‌نام قزوین»است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =