فعالیت‌های کانون پرورش فکری تضمین کننده‌ی سلامت کودکان و نوجوانان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: فعالیت‌های کانون پرورش فکری سلامت جسم و روح کودکان و نوجوانان را تضمین می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش  استان فعالیت‌های کانون را تضمین کننده‌ی سلامت کودکان و نوجوانان دانست.

محمد کیخا در جلسه‌ای با حضور همکاران کانون استان گفت: شخصیت سالم انسانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شکل می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های مربیان در مراکز فرهنگی هنری کانون گفت: کودکانی که در فضای شاد و علمی کانون به بازی و فعالیت‌های علمی می‌پردازند و هیجان‌های خود را بروز می‌دهند، از فشارهای روزمره رها می‌شوند.

معاون سلامت آموزش و پرورش سپس عنوان کرد: همه‌ی افراد جامعه از سنین خردسالی تا بزرگسالی دغدغه‌های گوناگونی دارند که با پرداختن به برنامه‌های فرهنگی، هنری، علمی و بازی می‌توانند این هیجان‌ها را بهتر مدیریت کنند.

کیخا در پایان سخنان خود مراکز کانون را محل مناسبی برای رشد سالم جسمی و روحی کودکان و نوجوانان دانست که با ایجاد فرصت‌های مناسب زمینه را برای رسیدن به این مهم فراهم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =