کد خبر: 277443
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
معرفی حسن ندافی به‌ عنوان مدیرکل جدید کانون استان قم

حسن ندافی روز هفتم اسفند 1396 در آیینی رسمی به‌عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم معرفی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسئولیت را فاضل نظری مدیرعامل کانون با صدور حکمی به ندافی واگذار کرده و از او خواسته است برای تحقق هدف‌ محوری کانون یعنی شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان محیطی جذاب، پرنشاط و امیدبخش را با بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون فراهم کند.

مدیرعامل کانون تحقق این امر را مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و موضوع‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی دانسته است.

حسن ندافی متولد 1349 در آستانه اشرفیه در استان گیلان، دارای مدرک کارشناسی بازی‌گری و کارگردانی و کارشناسی ارشد فقه و حقوق است.

در سابقه کاری او ریاست دفتر ادبی و هنری، کارشناس مسئولی هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست دفتر آفرینش‌های کارگاه سروش صدا و سیمای استان گیلان، ریاست اداره ارشاد شهرستان شفت در این استان، عضویت و ریاست شورای اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، دبیری جشنواره‌های مختلف تئاتر منطقه‌ای و استانی گیلان، مسولیت دفتر انجمن نمایش اراک در استان مرکزی و بازی‌گری در تئاتر، فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی ثبت شده است.

مدیرکل جدید کانون استان قم روز دوشنبه هفتم اسفند جایگزین مرضیه حقیقی‌فرد سرپرست کانون این استان می‌شود که از مرداد 1396 این مسئولیت را بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =