خودروی جدید کتاب‌خانه روستایی، هدیه خیر لرستانی به کانون

محمد طولابی خیّر لرستانی دوستدار فرهنگ و ادب، یک دستگاه خودرو برای نوسازی کتابخانه سیار روستایی خرم‌آباد به اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان اهدا کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان با اعلام این خبر گفت: به‌دلیل این‌که خودروی مینی‌بوس سیار روستایی کانون بیش از بیست سال به کودکان و نوجوانان روستاها و حاشیه شهر خرم‌آباد خدمات فرهنگی ارایه کرده و دچار فرسودگی زیادی شده است و دیگر قادر به خدمت‌رسانی نیست، این خودروی اهدایی جایگزین آن مینی‌بوس خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس با رایزنی‌هایی که صورت گرفت دکتر محمدطولابی از فرهنگ‌دوستان خرم‌آبادی یک دستگاه وانت آریسان را به کانون اهداء کرد تا فعالیت این کتاب‌خانه از سر گرفته شود.

محمدی در ادامه ضمن قدردانی از حرکت ارزشمند این خیر لرستانی بیان داشت: اساس کار کانون بر پایه محبت، همدلی و مهربانی است و همه ما درقبال جامعه و کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگی مطالعه و کتاب‌خوانی مسوول هستیم.

وی اضافه کرد: دکتر طولابی طی بازدیدهایی که از فعالیت‌های کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون داشت و با توجه به دغدغه‌هایی که در زمینه توسعه‌ی فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی وجود دارد برای این اقدام فرهنگی پیش‌قدم شد.

مدیرکل کانون لرستان هم‌چنین یادآور شد در حال حاضر بیش از یک‌هزار و500 کودک و نوجوان در روستاهای شوراب1و2، محمودوند، شرکت نفت، زاهدشیر، دولت‌شاهی، قنات‌آباد، سرچاه، شهرک چنگایی، شهرک باباعباس، هولاندشت، تکانه، کولاگه، زردآباد، برکه، دوره و هوسیوند از خدمات فرهنگی‌هنری این کتاب‌خانه بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =