کد خبر: 277554
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
آفرینش‌های هنری، به کتابخانه‌ی مرجع کانون می‌رود

شصت و نهمین نشست ترویج کتاب‌خوانی با موضوع «آفرینش‌های هنری کودکان و نوجوانان و ترویج خواندن» در کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور نادر موسوی‌فاطمی و مامک یحیی‌پور برگزار خواهد شد.

نادر موسوی فاطمی؛ داور هفتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان تهران در سال ۱۳۹۳، کارشناس‌ارشد ارتباط تصویری از دانشگاه تهران است و علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های متعدد نقاشی و تصویرسازی، فعالیت‌های اجرایی بسیاری را در حوزه هنر انجام داده و دارای سوابق متعدد تدریس و پژوهش ‍است.

مامک یحیی‌پور نیز کارشناسی‌ارشد گرافیک، ارتباط تصویری، مدرس هنر در دانشگاه‌ها و مجامع فرهنگی، داوری در مسابقات متعدد عکس، پویانمایی، نقاشی، طراحی و برگزاری مسابقه‌ها و کارگاه‌های هنری، مسئولیت ‌گروه هنرهای تجسمی اداره‌کل آفرینش‌های هنری و ادبی کانون و کارشناس مسئولی واحد هنری کانون استان تهران را در سابقه‌های کاری خود ثبت کرده است.

بر این اساس مربیان هنری، فعالان حوزه‌ی کودک و نوجوان و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه که ساعت 15 تا 17 روز دوشنبه 14 اسفند برگزار می‌شود، حضور یابند.

گفتنی است کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24،‌ ساختمان شهید ملک شامران واقع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =