کد خبر: 277562
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
بازدید 1476
عضو نوجوان کانون فیروزکوه آسمانی شد

عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز فیروزکوه کانون استان تهران بر اثر حادثۀ درگیری با همسالانش در مدرسه درگذشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، میلاد بنار عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری فیروزکوه کانون استان، روز هشتم اسفند ۱۳۹۶ براثر درگیری با یکی از دانش آموزان در مدرسه، دچار ضربه‌مغزی شد و توسط امداد هوایی به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام شد.

بنا بر این گزارش این نوجوان فیروزکوهی در این حادثه به حالت کما رفت و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی تهران بستری شد اما تلاش پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان بی‌ثمر بود و میلاد پس از چند روز به دیار باقی شتافت.

بر اساس این خبر، وی متولد پنجم آبان ۱۳۸۱ بود و ۱۷ تیر ۸۹ به عضویت کانون فیروزکوه درآمد و به دلیل علاقه بسیاری که به فعالیت‌های ‌نمایش خلاق، ادبی و نقد فیلم داشت، مسافت زیادی را پای پیاده به کتابخانه کانون در شهرستان فیروزکوه می‌آمد و در برنامه‌های فرهنگی هنری حضور فعالی داشت.

بر همین اساس، روابط عمومی کانون استان، به نمایندگی از تمامی مسئولان و کارکنان کانون استان این مصیبت را به خانواده معزز مرحوم و مربیان و اعضای مرکز فیروزکوه تسلیت گفته و برای بازماندگان از درگاه ایزد منان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =