ارسال بسته های عیدانه بچه های مرکز یل آباد به زلزله زدگان کرمانشاه

در آستانه فرا رسیدن عید نورور با همکاری اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری یل آباد بسته های عیدانه برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد.

فرشته کرمی، مسئول مرکز فرهنگی هنری روستای یل آباد از توابع شهرستان ساوه استان مرکزی گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و همدردی و دلجویی کردن از کودکان زلزله زده کرمانشاه به همت خیرین و اعضا این کار انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این کار به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یل آباد انجام و با همکاری اعضا  نوجوان مرکز فرهنگی هنری یل آباد، بسته های عیدانه که هزینه آن توسط اولیا خیر مرکز پرداخت شده بود بسته بندی شد.

وی ادامه داد: بسته های آماده شده به همراه نامه های اعضا کودک با پیام تبریک عید  برای کودکان عزیز کرمانشاهی و خانواده های  زلزله زده در کرمانشاه آماده و ارسال شد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری روستای یل آباد خاطر نشان کرد: بسته های ارسال در کرمانشاه توسط همکاران ما در مراکز فرهنگی کانون تحویل و به دست خانواده ها و کودکان کرمانشاهی می رسد.

وی با اشاره به اینکه این کار سبب ایجاد حس نوعدوستی و کمک به همنوعان توسط اعضای کانون می شود، افزود: علاوه بر این دلجویی از کودکان زلزله زده و اینکه بدانند در بخش های دیگر کشور بچه ها آنها را فرا موش نکرده اند و با هر توانی که دارند به فکر آنان هستند حتی با نوشتن یک نامه و تبریک عید.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یل آباد 800 عضو دارد که 150 عضو به صورت فعال در برنامه های مختلف این کانون شرکت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =