تقدیر مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با اهداء لوح از زحمات مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سرهنگ رسولی معاون حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با حضور در دفتر مدیر کل کانون استان کردستان از تلاش‌ها و زحمات سهیلا شیخی مدیر کل کانون استان به خاطر همکاری  با این اداره کل در پاسداشت و انتقال ارزش های متعالی دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب  با اهدای لوح و هدیه قدردانی کرد.

مدیر کل کانون استان کردستان در این جلسه گفت: برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نباید از کودکان و نوجوانان غافل شد و باید به این حوزه توجه ویژه ای داشت.

سهیلا شیخی خاطرنشان کرد: با توجه نظریات متعدد مبنی بر شکل گیری تربیت در دوران کودکی و نوجوانی، معتقدیم برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نباید کودکان و نوجوانان را فراموش کرد.

شیخی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران و سلحشوران هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای مهم و همگانی است که در راستای آشنا کردن نسل‌های آینده با فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس و انتقال روحیه پایداری در برابر تجاوز و حماسه‌آفرینی در تقابل نابرابر با دشمنان دین مبین اسلام و در نتیجه سرافرازی میهن اسلامی به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم نقش موثری را ایفا می‌کند.

سرهنگ رسولی در سخنانی با اشاره به این نکته که مباحث دفاع مقدس سن و سال نمی شناسد گفت: حوزه دفاع مقدس همه افراد جامعه که در این مرز و بوم زندگی می کنند را شامل می شود و باید به تمام افراد به خصوص کودکان و نوجوانان توجه ویژه ای داشت .

رسولی افزود:همه‌ی تلاش ما این است امکانی فراهم کنیم تا کودکان و نوجوانان را با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم و کانون به عنوان محیطی فرهنگی، هنری و ادبی جایگاه مناسبی برای انجام این کار است.

وی در ادامه با اشاره به آثاری که از طرف کانون به بنیاد جهت بررسی و چاپ ارسال شده افزود: این روند اتفاق خوبی است که می توند کودکان و نوجوانان استان را با مفاهیم جنگ و دفاع مقدس در راستای نهادینه کردن ارزش های دفاع مقدس جهموری اسلامی آشنا سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =