کد خبر: 277577
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
معاون فرهنگی و اجرایی کانون استان کردستان منصوب شد

سیروان کنعانی از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به عنوان معاون فرهنگی و اجرایی کانون استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، سهیلا شیخی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در ابلاغ معاون فرهنگی و اجرایی استان آورده است:امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و کوشش خود را در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های والای کانون بکار ببندید .

کنعانی متولد سال 1361 سنندج، دارای مدارک دیپلم و کاردانی نقاشی و کارشناسی گرافیک می باشد.

وی از سال 84 تا 89 مربی هنری و فرهنگی مراکز کانون استان و از سال 90 به عنوان کارشناس آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان مشغول فعالیت بوده است.

سیروان کنعانی کارشناس هنری نمونه کشوری کانون پرورش فکری در سال ۱۳۹۳، عضو انجمن نقاشان ایران،عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی کشور، عضو هیئت مدیره و هیءت موسس انجمن هنرهای تجسمی استان ، بانی و داور اولین مسابقه ی منطقه ای عکس کانون مهربانی . منطقه غرب کشورسال93 ، داوری چندین جشنواره استانی و کشوری نقاشی و طراحی و هنر کودک و برگزاری 14 نمایشگاه انفرادی نقاشی و حضور در بیش از 30 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =