برپایی بازارچه خیریه "لبخند آسمان" به نفع کودکان زلزله دیده

اعضا و مربیان مرکز فراگیر شماره ۲۱ کانون استان تهران، روز پنج‌شنبه دهم اسفند ۹۶ با همدلی و مشارکت، بازارچه خیریه « لبخند آسمان» را به نفع کودکان آسیب‌دیده سر پل ذهاب برپا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، اعضا و مربیان مرکز فراگیر شماره ۲۱ کانون استان تهران، روز پنج‌شنبه دهم اسفند ۹۶ با همدلی و مشارکت بازارچه خیریه « لبخند آسمان» را به نفع کودکان آسیب‌دیده سر پل ذهاب برپا کردند. این حرکت از ۷ سال پیش تاکنون هرساله در این مرکز  یک‌بار در فصل تابستان و یک‌بار در پایان زمستان در حمایت از کودکان و نوجوانان مناطق محروم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، امسال این بازارچه خیریه با مشارکت جمعی از مربیان، اعضا و والدین خیر و نیکوکار به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه در دو بخش اصلی برپا شد.

بخش اول شامل برنامه‌های اجرایی مانند مسابقه، سرود، نمایش، موسیقی و ... بود که در سالن آمفی‌تئاتر این مرکز در دو سانس صبح و عصر به اجرا در آمد و بخش دوم دربرگیرنده غرفه‌های فروش مواد غذایی و صنایع‌دستی بود که با حمایت والدین داوطلب و خیر نسبت به سال گذشته رونق بیشتری داشت.

همچنین در این بازارچه هنرهای‌دستی اعضای کودک و نوجوان و مربیان در معرض فروش قرار گرفت که عواید حاصل از آن‌ صرف تهیه لوازم موردنیاز برای کودکان مناطق زلزله دیده غرب کشور  خواهد شد.

گفتنی است اجرای تئاتر پرفومنس "موسی و شبان" به کارگردانی صادق کیانی، اجرای مسابقات متنوع توسط محمدحسین دیزجی کارشناس اداره کل روابط عمومی کانون و اجرای سرود مرکز معلولین حضرت معصومه (س) به سرپرستی علی جباری از برنامه های پر مخاطب این روز بود.

از دیگر برنامه های اجرایی این جشن نیکوکاری می توان به کنسرت «گروه آوازی تهران» به سرپرستی میلاد عمرانلو که یک گروه هم سرایان آکاپلا است اشاره کرد. این گروه با استفاده از  تولید صدا از حنجره و بدون بکارگیری ابزار موسیقی به اجرای قطعاتی از موسیقی معروف ایرانی پرداختند و تمامی عواید حاصله از فروش بلیط را در اختیار کتابخانه کانون قرار دادند تا به نفع کودکان آسیب دیده زلزله مورد استفاده قرار بگیرد.

بازارچه خیریه لبخند آسمان روز پنجشنبه 10 اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۵ در کتابخانه فراگیر شمار 21 کانون استان با  46غرفه در فضای داخلی و بیرونی کتابخانه بر پا شد و تمامی درآمد حاصله از آن به کودکان زلزله دیده منطقه غرب کشور جمع آوری شد.

تابه‌حال این مرکز کانون استان با برپایی هفت بازارچه خیریه، در حمایت از مؤسساتی همچون محک، موسسه "یاوری سبز"، کودکان کارخانه کودک شوش و ...مبالغی را جمع‌آوری و اهدا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =