افتخارآفرینی اعضای کانون صومعه سرا در مسابقه کشوری رباتیک

اعضای کارگاه‌های آموزش رباتیک مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا در استان گیلان در مسابقه‌های کشوری رباتیک دانشگاه صنعتی شریف (نادکا‍پ) خوش‌ درخشیدند.

به‌ گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دوره از مسابقه‌ها با حضور ۱۵ استان و بیش از ۳ هزار شرکت‌کننده در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد.

بنابراین گزارش، گروه رباتیک مرکز فرهنگی‌هنری صومعه‌سرا که با همراهی مهرشاد صداقت‌خواه، مربی رباتیک و دیگر مربیان این کانون تلاشی یک‌ماهه داشتند، ۲ مقام دومی ۲ جایگاه پنجمی و هم‌چنین ۲ رتبه ششمی کشوری را در این مسابقه‌ها به خود احتصاص دادند.

برهمین اساس محمد پورمحمدی و ماهان پاک‌نیت دربخش ربات‌های فوتبالیست در جایگاه دوم این مسابقه‌ها قرار گرفتند.

نریمان و نیما مهرپور نیز در بخش ربات‌های همکارموفق به کسب مقام پنجمی شده و محمد سعید موسویان و کوروش فاضلی نیز مقام ششمی لیک ربات‌های آتش‌نشان بیست و دومین دوره از مسابقه‌های نوآوری و ابتکارات  دانش‌آموزی (نادکا‍پ شریف)  را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است کارگاه‌های رباتیک مرکز فرهنگی‌هنری کانون صومعه سرا از سال ۹۴ تاکنون به صورت جدی و پیوسته در هر دوره برگزار شده و در حال حاضر ۴۰ نفر عضو فعال دارد.

افزایش گستره‌ی فعالیت‌ها و هم‌گامی با دانش‌ و فن‌آوری‌های روز از اهدافی است که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کارگاه‌هایی آموزش رباتیک دنبال ‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =