کد خبر: 277604
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
نمایش عروسکی هنر حکمت و لذت است

مشاور هنری استاندار خوزستان در دوازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نمایش عروسکی هنر حکمت و لذت است و دامنه‌ای این هنر کودک، بزرگ‌سال و کهن‌سال نمی‌شناسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، رضا کیانی در آیین آغاز به کار دوازدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون خوزستان با اشاره به این‌که نمایش عروسکی در ایران همانند کشورهای هند و چین از قدمت قابل‌توجه ای برخوردار است افزود: این هنر در استان خوزستان نیز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد به‌طوری‌که در شهرهای مختلف استان شاهد سالن‌های اختصاصی نمایش عروسکی باشیم و اجرای این نمایش‌ها در استان فقط منوط به اجرای در جشنواره‌ها نباشد.

وی در ادامه یادآور شد: در گسترش نمایش عروسکی می‌توانیم از پتانسیل خوب کانون در این حوزه بهره ببریم و از تجربه کانون به‌عنوان یکی از متولیان نمایش عروسکی در کشور استفاده کنیم.

گفتنی است: دوازدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان، 14 اسفندماه در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز در حال برگزاری است و تا پایان همین روز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =