کد خبر: 277619
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
از کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه تقدیر شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در طی سال برای مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، برنامه های مختلفی را در سطح مراکز و استان به اجرا در می آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، با ارسال نامه ای از مدیرکل کانون استان کرمانشاه برای برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت های سال ۱۳۹۶ به ویژه مراسم دهه فجر قدردانی کرد.

بر همین اساس، "عباس سروری"، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در بخشی از نامه ارسالی به "مهناز فتاحی"، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، گفته است: ضمن اعلام مراتب سپاس و قدردانی این شورا، از زحمات و فعالیت های ارزشمند سرکار عالی و همچنین تلاش های دلسوزانه تمامی همکاران ارجمندتان در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم و مناسبت های سال ۱۳۹۶ به ویژه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی حماسی و دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن اعلام داشته، مزید توفیقات روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، امسال نزدیک به 200 برنامه برای سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیش بینی و اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =