کد خبر: 277626
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
بازدید 681
تجلیل و رونمایی از تمبر یادبود ۳ مربی فرهنگی کانون کرمان

در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مربیان کانون کرمان در مشهد، تمبر یادبود ۳ مربی فرهنگی کانون کرمان رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، فاطمه شهبا مربی فرهنگی کانون سیرجان که نزدیک به ۳۰ سال مادرانه و دلسوزانه برای پرورش کودکان و نوجوانان تلاش کرده است با اهدای لوح سپاس، تمبر یادبود و هدیه‌ی نقدی از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان تجلیل شد.

در این برنامه مریم ضمانتی‌یار از مربیان هم‌دوره با شهبا و فرزانه ایران‌نژاد مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون سیرجان خاطراتی از دوران همکاری با این ایشان نقل کردند.

فاطمه شهبا از تیرماه ۱۳۶۶ به عنوان مربی پاسخگوی مرکز آفرینش‌های ادبی وارد کانون شد و تا سال ۱۳۷۶ در این واحد فعالیت کرد.

از سال  ۷۷تا  ۹۱ به عنوان مربی مسئول مرکزفرهنگی هنری کانون سیرجان و پس از آن به عنوان مربی فرهنگی با تلاش و پشتکاری مادرانه به کودکان و نوجوانان سیرجانی خدمت می‌کند. 

وی که عنوان مربی نمونه کشوری را نیز در کارنامه کاری خود دارد، بارها در مسابقات استانی و کشوری همچون مسابقات کشوری داستان،شعر ،مسابقات نماز،شب شعر عاشورا،نمایشنامه نویسی،اجرای نمایش،متن های ادبی ،مسابقات قرآنی و...حائز رتبه برگزیده شده است.

شهبا بزرگترین افتخارش را خدمت به کودکان و نوجوانان میداند و می‌گوید: "وقتی روزهای گذشته را مرور میکنم ،خداوند مهربان را سپاسگزارم که توفیق خدمت به کودکان و نوجوانان را نصیبم کرده است تا در زلال اندیشه و آسمان نگاهشان بال بگشایم و اوج بگیرم"

در همین حال، از آرام امینی و محمدجواد جعفری سیرچی برگزیدگان اول و سوم نوزدهمین و بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با  اهدای تمبر یادبود و هزینه سفر به کربلا تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =