فراخوان شانزدهمین جشنواره رضوی کانون منتشر شد

موضوع‌های بخش‌ کودک ونوجوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از هشت به ۱۰ موضوع افزایش یافته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در همین حال با حذف دو موضوع شعرسرایی و نشریه‌نگاری، چهار موضوع جدید «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت» به بخش‌های این جشنواره در سال ۱۳۹۷ افزوده شده است.

بر همین اساس «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود و پویانمایی» ویژه‌ی (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ی (بزرگ‌سال) شش موضوع دیگر این جشنواره اعلام شده است.

در این میان معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار فراخوان و شیوه‌نامه کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(علیه‌السلام) اعلام کرده است که این رویداد فرهنگی با هدف توسعه و ترویج مفاهیم فرهنگی و معارف رضوی در میان کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، قدمگاه عشق (هجرت امام‌رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضاعلیه‌السلام، (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، علم و دانایی، رافت و مهربانی، سخاوت و بخشش، طب‌الرضا (ع) و... از محورهای موضوعی این جشنواره است.

بزرگ‌سالان (مربیان فرهنگی، هنری و ادبی، معلمان، اولیای تربیتی، دانشجویان، روحانیون و... کودکان و نوجوانان اعضای مراکز فرهنگی‌هنری، کتاب‌خانه‌های سیار و پستی، دانش‌آموزان طرح کانون مدرسه و...) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

در این فراخوان، شرایط شرکت، شرایط آثار، فرآیند اجرا در مرحله‌ی استانی، گروه‌های داوری، سهمیه در هر بخش، شرایط انتخاب و ارسال آثار، جوایز برگزیدگان و تقویم اجرایی این جشنواره به صورت کامل بیان شده و مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد 1397 است.

شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

فراخوان کامل این جشنواره اگرچه از طریق پایگاه خبری کانون به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir قابل دسترسی است اما به‌تدریج جزییات بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی مذهبی به‌صورت جداگانه نیز به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

برای مشاهده فراخوان اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =