حسین ربانی عهده‌دار  معاونت تولید کانون شد

با حکم مدیرعامل کانون پ‍رورش فکری کودکان و نوجوانان، حسین ربانی‌غریبی عهده‌دار معاونت تولید کانون شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم با اشاره به این‌که مقوله تولید در صنایع فرهنگی با فرهنگ جامعه نسبت و ارتباطی مستقیم دارد، تاکید کرده است: ضروریست مجموعه تولیدات کانون علاوه بر داشتن ویژگی‌های «سرگرم کنندگی سازنده»، «جذابیت» و «به‌روز بودن»، در راستای تقویت هویت ایرانی اسلامی و حامل ایده‌های خلاق، نمادهای بومی و مهارت‌های زندگی مطلوب و حیات طیّبه باشند.
وی به همین منظور، توجه به زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تولید (به عنوان فرآیندی منسجم دربستر یک نظام نوآوری) و تمرکز بر نمونه‌آفرینی هدف‌مند و در برگیرنده حوزه محصولات جانبی را راه‌کاری عنوان کرده است که می‌تواند بخشی از خلاء موجود در این عرصه را جبران کند.
بر اساس این گزارش حسین ربانی‌غریبی تاکنون مسئولیت‌هایی مانند قائم‌مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری استان تهران، ریاست فرهنگ‌سرای رسانه و دبیری چند دوره جشنواره بین‌المللی فیلم 100 را عهده داشته است.
وی تحصیلات خود را تا مقطع دکتری مدیریت فرهنگی ادامه داده است و سابقه تهیه‌کنندگی و برنامه‌سازی برنامه‌های مختلف را در رسانه ملی در سوابق خود دارد.
معاونت تولید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عهده‌دار مسئولیت حوزه‌های باسابقه‌ای مانند سینما، تئاتر، انتشارات و سرگرمی‌های سازنده است.
اداره جشنواره‌هایی مانند «کتاب» و «مطبوعات» کودک و نوجوان، ‍«پویانمایی تهران» و «اسباب‌بازی» نیز برعهده این معاونت در کانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =